menu
homeKezdőlap
like
shopping_cart
shopping_cart
Kosár tartalma
Üres kosár
Bruttó összesen:
 {{model.WebDevizaNem}}
Kosár megtekintése
shopping_cart
chevron_left_16 Kezdőoldal

Légy a Best Byte csapatának tagja!

Érdekelnek a műszaki újdonságok, kütyük? Szívesen lennél egy fiatalos, folyamatosan fejlődő csapat tagja?
Nézd meg aktuális álláshirdetésünket és csatlakozz a BestByte-hoz!


 

Kattints ide! Kattints ide! Kattints ide!
Kattints ide! Kattints ide!

 


 

Eladó - pénztáros | Office Depot - Dunakeszi

 

A BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. Amennyiben a számítógépes perifériákat ismered, továbbá érdekel a papír- és írószer világa, akkor ne habozz jelentkezni a Dunakeszin található Office Depot üzletünkbe bolti eladó- pénztáros munkakörre.

 

Feladatok:

  • Vásárlóink által megszokott udvarias, magas szintű szakmai segítségnyújtás, kiszolgálás
  • Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése
  • Árukihelyezés, -feltöltés, termékárak ellenőrzése, árazás
  • Pénztárgép kezelés

Elvárások:

  • számítástechnikai alapismeret
  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség és képesség
  • középfokú végzettség (érettségi)
  • önálló, precíz, kreatív munkavégzés
  • terhelhetőség, monotonitás tűrés

Előnyt jelent:

  • felhasználói szintű Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete
  • pénzügyi szolgáltatás közvetítői hatósági vizsga megléte
  • kereskedelmi területen (értékesítés) szerezett 1-3 év szakmai tapasztalat
  • számítástechnikai komponensek, digitális és multimédiás termékek naprakész ismerete
  • középfokú angol és/vagy német nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
  • azonnali munkakezdés
  • előre megtervezett beosztás
  • versenyképes jövedelem
  • próbaidő letelte után alapbér módosítás
  • kulturált munkakörülmények
  • 8 órás munkavégzés

Munkavégzés helye: 2120 Dunakeszi, Nádas utca 8.

 

Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, pozíció és fizetési igény megjelölésével az allas@bestbyte.hu-ra küldött e-mailben lehet.

 


 

Eladó - pénztáros | Office Depot - Újbuda Center

 

Amennyiben a számítógépes perifériákat ismered, továbbá érdekel a papír- és írószer világa, akkor ne habozz jelentkezni üzleteinkbe eladó- pénztáros munkakörbe.

 

Feladatok:

  • Vásárlóink által megszokott udvarias, magas szintű szakmai segítségnyújtás, kiszolgálás
  • Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése
  • Árukihelyezés, -feltöltés, termékárak ellenőrzése, árazás
  • Pénztárgép kezelés

Elvárásaink:

  • számítástechnikai alapismeret
  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség és képesség
  • középfokú végzettség (érettségi)
  • önálló, precíz, kreatív munkavégzés
  • terhelhetőség, monotonitás tűrés

Előnnyel indulsz, ha már használtál felhasználói szinten Octopus vállalatirányítási rendszert, beszélsz középfokon angolul és/vagy németül, van pénzügyi szolgáltatás közvetítői hatósági vizsgád, valamint szakirányú középfokú végzettséged, illetve kereskedelmi területen (értékesítés) szereztél 1-3 év szakmai tapasztalatot, és még számítástechnikai komponensek, digitális és multimédiás termékek naprakész ismeretével is rendelkezel.

Amit mi biztosan nyújtunk:

  • teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
  • azonnali munkakezdés
  • előre megtervezett beosztás
  • folyamatos fejlődési lehetőség
  • kultúrált munkakörülmények
  • versenyképes jövedelem

Munkavégzés helye: 1177 Budapest, Hengermalom út 19-21.

 

Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, pozíció és fizetési igény megjelölésével az allas@bestbyte.hu-ra küldött e-mailben lehet.

 


 

Területi képviselő | Országos lefedettség

 

Országos lefedettséggel Területi Képviselő munkatársakat keresünk villamosság-, biztonságtechnika, barkács, irodatechnika, irodaszer, háztartási gépek, szórakoztató elektronika, és IT területekre.

 

Főbb feladatok:

  • Új vevők felkutatása
  • Kapcsolattartás vevőkel
  • Rendszeres vevőlátogatás, szoros partneri kapcsolatok kiépítése
  • Termékeink értékesítése, disztribúciójának fejlesztése
  • Termékszortiment folyamatos megismerése és magas szintű bemutatása
  • Vevői rendelések generálása, rendelésfelvétel
  • Kereskedelmi folyamatok koordinálása
  • Árajánlatok készítése
  • Szerződések előkészítése
  • Kétirányú kommunikáció kialakítása a különböző divíziókkal és osztályokkal
  • Akciók, promóciók lebonyolítása
  • A marketing stratégiával összhangban álló kommunikáció
  • Piaci információgyűjtés, a partnerek igényeinek felmérése
  • Rendszeres jelentések készítése a szakmai vezetés felé
  • Reklamációkezelés

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Értékesítésben szerzett tapasztalat
  • Vevőorientált hozzáállás
  • Önálló munkavégzés
  • Kezdeményező, dinamikus személyiség
  • Pozitív, hiteles kommunikáció
  • MS Office eszközök magabiztos használata

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Hasonló munkakörben szerzett több éves tapasztalat (villamosság, biztonságtechnika, barkács, irodatechnika, irodaszer, háztartási gépek, szórakoztató elektronika, IT területeken)
  • Területi képviselői tapasztalat
  • Vision Software Octopus felhasználói tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem
  • Stabil háttér
  • Céges mobiltelefon
  • Céges notebook
  • Céges gépjármű

Munkavégzés helye: Országos, de heti 1 alkalom budapesti központunkban (1139 Budapest, Frangepán utca 46.)

 

Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajz és fizetési igény megjelölésével az allas@bestbyte.hu -ra küldött e-mailben lehet.

 


 

Eladó - pénztáros | Office Depot - Soroksár
 
A BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. Amennyiben a számítógépes perifériákat ismered, továbbá érdekel a papír- és írószer világa, akkor ne habozz jelentkezni a Dunakeszin található Office Depot üzletünkbe bolti eladó- pénztáros munkakörre.
 
Feladatok:

  • Vásárlóink által megszokott udvarias, magas szintű szakmai segítségnyújtás, kiszolgálás
  • Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése
  • Árukihelyezés, -feltöltés, termékárak ellenőrzése, árazás
  • Pénztárgép kezelés

Elvárások:

  • számítástechnikai alapismeret
  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség és képesség
  • középfokú végzettség (érettségi)
  • önálló, precíz, kreatív munkavégzés
  • terhelhetőség, monotonitás tűrés
     

Előnyt jelent:

  • felhasználói szintű Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete
  • pénzügyi szolgáltatás közvetítői hatósági vizsga megléte
  • kereskedelmi területen (értékesítés) szerezett 1-3 év szakmai tapasztalat
  • számítástechnikai komponensek, digitális és multimédiás termékek naprakész ismerete
  • középfokú angol és/vagy német nyelvtudás
     

Amit kínálunk:

  • teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
  • azonnali munkakezdés
  • előre megtervezett beosztás
  • versenyképes jövedelem
  • próbaidő letelte után alapbér módosítás
  • kulturált munkakörülmények
  • 8 órás munkavégzés

Munkavégzés helye: 1239 Budapest, Bevásárló utca 8.
 

Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajz és fizetési igény megjelölésével az allas@bestbyte.hu -ra küldött e-mailben lehet.

 


 

Áruházi értékesítő | BestByte - Kisvárda

 

Az BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. 16 áruházunkkal, dinamikusan növekvő webáruházunkkal és partnerhálózatunkkal kihívásokkal és sikerekkel teli munkakörnyezetet kínálunk azok számára, akik lehetőséget keresnek arra, hogy kiemelkedhessenek és fejlődjenek. Legyél Te is az ország egyik meghatározó országos műszaki kereskedő lánc fiatalos, lendületes csapatának tagja! Kisvárdai áruházunkba értékesítő kollégát keresünk.
 


Feladatok

  • Vásárlóink által megszokott udvarias, magas szintű szakmai segítségnyújtás, kiszolgálás
  • Árukihelyezés, - feltöltés, termékárak ellenőrzése, árazás
  • Termékekhez kapcsolódó szolgáltatások ajánlása és értékesítése
  • Garanciális ügyek intézése
  • Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Számítástechnikai alapismeretek (MS Office programok)
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • Önálló, precíz munkavégzés
  • Megbízhatóság, terhelhetőség, ügyfélorientált hozzáállás

Előnyt jelent

  • Ukrán nyelvismeret
  • Műszaki cikkek, szórakoztató elektronika és háztartási gépek ismerete
  • Szakmai tapasztalat kereskedelmi területen
  • Felhasználói szintű Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete

Amit kínálunk

  • Teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
  • Versenyképes jövedelem
  • Fiatal, dinamikus csapat
  • Előre megtervezett beosztás
  • Kulturált munkakörülmények

Munkavégzés helye: 4600 Kisvárda, Városmajor u. 84.

 

Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajz és fizetési igény megjelölésével az allas@bestbyte.hu -ra küldött e-mailben lehet.