menu
homeKezdőlap
like
shopping_cart
shopping_cart
Kosár tartalma
Üres kosár
Bruttó összesen:
 {{model.WebDevizaNem}}
Kosár megtekintése
shopping_cart
chevron_left_16 Kezdőoldal / Kárügyintézés, áruátvétel

Kárügyintézés, áruátvétel

Áruátvételi tájékoztató és kárügyintézési
információk

 
Témakörök:
Általános átvételi tájékoztató 

Kérjük, hogy futárszolgálattal történő kiszállításoknál az alábbiakat szíveskedj betartani az esetleges panaszok (szállítás során bekövetkezett sérülések miatti és egyéb igények) érvényesítése érdekében:

  1. Kérjük, minden esetben ellenőrizd a mennyiséget a futár jelenlétében, vagyis azt, hogy a fuvarlevélen feltüntetett és az átvett csomagok darabszáma megegyezik-e. 
     
  2. Kérjük, minden esetben ellenőrizd a külső csomagolást, ragasztást, és sérülés esetén a futár jelenlétében vegyél fel jegyzőkönyvet, illetve készíts fényképeket. Ha a csomag átvételekor külsérelmi nyomot észlelsz, lehetőséged van felbontani a csomagot.. 
     
  3. Sérült csomag esetén a csomag átvételét megtagadhatod, és azt a futárral visszaküldheted a részünkre. Erre természetesen sérülésmentes csomag esetében is lehetőséged van, ha a jogszabályban biztosított elállási jogodat gyakorolni kívánod. 
     
  4. Jegyzőkönyv felvétele esetén kérjük, hogy a jegyzőkönyvet és a sérülésről készült fényképeket az átvételtől számított 1 munkanapon belül küldd el a részünkre a logisztika@bestbyte.hu email címre.

  5. Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy a szállítás során bekövetkezett sérülések miatti panaszok megalapozottságát esetileg vizsgáljuk. Az eredményes panaszkezelés érdekében fontos, hogy átvételkor a fentiek szerint járj el.
TV átvétel kiemelten kezelendő 

Tekintettel arra, hogy az utóbbi időben megsokszorozódott a kiszállított nagyméretű televízióknál észlelt sérülések száma, kérünk, hogy az alábbiakat szíveskedj betartani az esetleges panaszok érvényesítése érdekében:

  1. Minden átvételnél győződj meg a külső csomagolás sértetlenségéről. Tekintettel a televíziók sérülékenységére, a csomagoláson lévő legkisebb deformáció is utalhat belső sérülésre. Tipikus sérülések a dobozon: beszakadás, nyomódás, sarokrész ütődése, zúzódás, stb.  A lenti képek az ilyen, tipikus sérülések beazonosítását segítik..(Nagyfelbontású minta fotók
     

    Kis mintakép 1 Kis mintakép 2 Kis mintakép 3

  2. Ha a fent leírt bármelyik tipikus sérülést, vagy bármilyen más jellegű külső sérülést, vagy arra utaló gyanús jelet észlelsz, kérjük, feltétlenül vegyél fel jegyzőkönyvet a futár jelenlétében, és dokumentáld a sérülést fényképekkel is. A futárnál minden esetben van jegyzőkönyv, és külső sérülés esetén minden esetben köteles megvárni a jegyzőkönyv felvételét. Ezekben az esetekben lehetőség van a csomag kibontására is.
     
  3. Sérült csomag esetén a csomag átvételét megtagadhatod, és azt a futárral visszaküldheted a részünkre. Erre természetesen sérülésmentes csomag esetében is lehetőséged van, ha a jogszabályban biztosított elállási jogodat gyakorolni kívánod.

  4. Kérjük, hogy a jegyzőkönyvet, valamint a sérült csomagolásról, termékről készült fényképeket az átvételtől számított 1 munkanapon belül küldd el a részünkre a logisztika@bestbyte.hu email címre.
     
  5. Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy a szállítás során bekövetkezett sérülések miatti panaszok megalapozottságát esetileg vizsgáljuk. Az eredményes panaszkezelés érdekében fontos, hogy átvételkor a fentiek szerint járj el.
TUDTAD?
Ha a csomag átvételekor külsérelmi nyomot észlelsz, a futár jelenlétében felbonthatod a csomagot, és a sérülésről jegyzőkönyvet vehetsz fel. Az eredményes panaszkezelés érdekében kérjük, hogy ezen jogoddal minden esetben élj.