Bejelentkezés

Áruátvételi tájékoztató és kárügyintézési
információk

Ingyenes házhozszállítás
15 000 Ft felett*
Témakörök:
Általános átvételi tájékoztató 

Kérjük, hogy futárszolgálattal történő kiszállításoknál az alábbiakat szíveskedj betartani az esetleges panaszok (szállítás során bekövetkezett sérülések miatti és egyéb igények) érvényesítése érdekében:

  1. Kérjük, minden esetben ellenőrizd a mennyiséget a futár jelenlétében, vagyis azt, hogy a fuvarlevélen feltüntetett és az átvett csomagok darabszáma megegyezik-e. 
     
  2. Kérjük, minden esetben ellenőrizd a külső csomagolást, ragasztást, és sérülés esetén a futár jelenlétében vegyél fel jegyzőkönyvet, illetve készíts fényképeket. Ha a csomag átvételekor külsérelmi nyomot észlelsz, lehetőséged van felbontani a csomagot.. 
     
  3. Sérült csomag esetén a csomag átvételét megtagadhatod, és azt a futárral visszaküldheted a részünkre. Erre természetesen sérülésmentes csomag esetében is lehetőséged van, ha a jogszabályban biztosított elállási jogodat gyakorolni kívánod. 
     
  4. Jegyzőkönyv felvétele esetén kérjük, hogy a jegyzőkönyvet és a sérülésről készült fényképeket az átvételtől számított 1 munkanapon belül küldd el a részünkre a logisztika@bestbyte.hu email címre.

  5. Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy a szállítás során bekövetkezett sérülések miatti panaszok megalapozottságát esetileg vizsgáljuk. Az eredményes panaszkezelés érdekében fontos, hogy átvételkor a fentiek szerint járj el.
TV átvétel kiemelten kezelendő 

Tekintettel arra, hogy az utóbbi időben megsokszorozódott a kiszállított nagyméretű televízióknál észlelt sérülések száma, kérünk, hogy az alábbiakat szíveskedj betartani az esetleges panaszok érvényesítése érdekében:

  1. Minden átvételnél győződj meg a külső csomagolás sértetlenségéről. Tekintettel a televíziók sérülékenységére, a csomagoláson lévő legkisebb deformáció is utalhat belső sérülésre. Tipikus sérülések a dobozon: beszakadás, nyomódás, sarokrész ütődése, zúzódás, stb.  A lenti képek az ilyen, tipikus sérülések beazonosítását segítik..(Nagyfelbontású minta fotók
     

    Kis mintakép 1 Kis mintakép 2 Kis mintakép 3

  2. Ha a fent leírt bármelyik tipikus sérülést, vagy bármilyen más jellegű külső sérülést, vagy arra utaló gyanús jelet észlelsz, kérjük, feltétlenül vegyél fel jegyzőkönyvet a futár jelenlétében, és dokumentáld a sérülést fényképekkel is. A futárnál minden esetben van jegyzőkönyv, és külső sérülés esetén minden esetben köteles megvárni a jegyzőkönyv felvételét. Ezekben az esetekben lehetőség van a csomag kibontására is.
     
  3. Sérült csomag esetén a csomag átvételét megtagadhatod, és azt a futárral visszaküldheted a részünkre. Erre természetesen sérülésmentes csomag esetében is lehetőséged van, ha a jogszabályban biztosított elállási jogodat gyakorolni kívánod.

  4. Kérjük, hogy a jegyzőkönyvet, valamint a sérült csomagolásról, termékről készült fényképeket az átvételtől számított 1 munkanapon belül küldd el a részünkre a logisztika@bestbyte.hu email címre.
     
  5. Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy a szállítás során bekövetkezett sérülések miatti panaszok megalapozottságát esetileg vizsgáljuk. Az eredményes panaszkezelés érdekében fontos, hogy átvételkor a fentiek szerint járj el.
TUDTAD?
Ha a csomag átvételekor külsérelmi nyomot észlelsz, a futár jelenlétében felbonthatod a csomagot, és a sérülésről jegyzőkönyvet vehetsz fel. Az eredményes panaszkezelés érdekében kérjük, hogy ezen jogoddal minden esetben élj.
 
Hírlevél

ÉRTESÜLJ ELSŐ KÉZBŐL
KEDVEZMÉNYEINKRŐL!

Top3 termék

Iratkozz fel most, hogy első kézből értesülj
legfrissebb ajánlatainkról!

Kötelező mező

Köszönöm, nem